Acasă > Citate > Mărturisire către un prieten

Mărturisire către un prieten

„Auzi tălăngile? Dangătul lor alcătuieşte o simfonie. E întâia pe care am memorat-o în copilăria mea, în vatra părintească. Acolo, în satul meu natal, la Ograda, în Bărăganul ialomiţean. În sunetul lor m-am născut şi am crescut. Ai văzut vreodată turmele de oi şi cirezile de cornute înapoindu-se de la păşune? În asfinţit, spectacolul e de-a dreptul mirific.” , îi mărturisea Ionel Perlea prietenului său, pictorul grafician Eugen Drăgutescu. (Ed. „Pod peste suflete”, Slobozia, 1999)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

