Acasă > Citate > Răspuns la îndemnul lui Theodor Grigoriu de a reveni în România (1967)

Răspuns la îndemnul lui Theodor Grigoriu de a reveni în România (1967)

„De câte ori gândul meu nu fuge hoinar, descătuşat de convenienţele rostului meu în depărtările străinătăţii, de câte ori cugetul meu nu evada din emisferele universului muzical pentru a-mi oferi un popas la Ograda, satul meu natal, din marea ialomiţeană a spicelor de grâu a Bărăganului, de câte ori cu încălţămintea pe marmura marilor săli de concerte şi de operă din America sau din centrele muzicale ale Europei nu mi-aş fi dorit tălpile desculţe în pulberea uliţelor din Ograda, după cum visam o plimbare în forfota străzilor bucureştene?” („Ionel Perlea – un magician al baghetei”, Ed. „Pod peste suflete”, Slobozia, 1999)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

