Acasă > Literatură > Versuri din trecut

Versuri din trecut

Slabei mele inimi eu i-am zis aşa:
Să-ţi iubeşti drăguţa nu-ţi ajunge oare?
Şi nu vezi că, dacă schimbi fără-ncetare,
În dorinţi vei pierde fericirea ta?

Ea-mi răspunse atuncea: Nu-i destul să ceri.
A-ţi iubi drăguţa, nu-i destul. Şi oare
Nu vezi tu că, dacă schimbi fără-ncetare,
Sunt mai dulci, mai scumpe vechile plăceri?

Slabei mele inimi eu i-am zis aşa:
Să-ţi iubeşti drăguţa nu-ţi ajunge oare?
Şi nu vezi că, dacă schimbi fără-ncetare,
În viaţă numai de dureri vei da?

Ea-mi răspunse atuncea: Nu-i destul sa ceri.
A-ţi iubi drăguţa, nu-i destul. Şi oare
Nu vezi tu că, dacă schimbi fără-ncetare,
Sunt mai dulci, mai scumpe vechile dureri?

(Alfred de Musset, ”Cântec”, în vol. Varia, Teodor A. Naum, 1926)

Categorii:Literatură Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

